Monday, 20 December 2010

Poetry Recitation: Gar mujhe iska yaqin ho..




Lyrics: 

Gar mujhe iska yaqiin ho
mere hamdum mere dost
gar mujhe iska yaqiin ho
ke tere dil kii thakan
Terii ankhon kii udaasii tere siine kii jalan
merii diljouyi mere piyar se mit jaiy gi
gar mera harf e tasalii woh dawa ho jis se
ji uthae phir tera ujraa hoa benoor dimagh
Teri peshaani se dhul jain ye tazlil ke daag
Teri bemaar jawani ko shafaa ho jaiy
Gar mujhe iska yaqin ho mere hamdum mere dost
roz o shab sham o sahar mein tujhe behelataa rahoun
mein tujhe geet sunaataa rahaoun
halke shireen
aabshaaroun ke baharoun ke chaman zaaroun ke geet
aamad e subh ke mehtaab ke siyaaroun ke geet
tujh se mein husn o mohabaat kee hikayat kahoun

Kaise mughroor hasinaoun ke barfaab se jism
garm hathoun ki haraarat se pighal jaatae hein
Kaise ek chehre ke therae hoay maanus naqush
dekhte dekhtae yuklukht badal jaatae hein
kiss tarha aariz e mehbub ka shafaaf bilour
yukbayuk baad aiy ahmar se dehak jaata hei
kaise gulcheen ke liye jhuktee hei khud shaakh e gullaan
kiss tarha raat ka aiwaan mehak jaata hei

Yunhee gaata rahoun gata rahoun teri khaatir
geet buntaa rahoun ,betha rahoun teri khaatir

pur mere geet tere dukh ka mudawa hee nahi
naghma jarrah nahi munis o gham khaour sahee
geet nashtar tu nahi marham e azaar sahi
tere azaar ka charaa nahi nashtar ke siwa

Aur ye safak maseeha mere qabze mein nahi
iss jahaan ke kisi zee ruh ke qabze mein nahi
Haan magar tere siwa , tere siwa......tere siwa

English Translation:



If I could believe,
for one second,
my friend,
that my words, my song
could wither away
that weariness in your heart
the sadness in your eyes
the pain in your heart,

If my words of solace
could be the potion
to clear away
the autumn in your mind
could dissolve
the stains of humiliation
from your forehead

your sickened youth
could be healthy
If I could believe
my friend
day and night
I would comfort you
I would sing for you
light, sweet, songs
songs of waterfalls and spring
of orchards, of morning,
of moon and stars

I would tell you all
about love and beauty
I would tell you how
you could melt
the bitter cold bodies
of proud maidens
with your warm hands

I would tell you how
a stem of roses bends
to offer itself
to be plucked
and lends its fragrance
to the walkways of night

If I could believe it
I would sing and sing for you
I would knit new songs for you
I would sit by your side
for ever and ever

But I know,
my songs
though they are
balm to your wounds
are no remedy for your pain
my melodies are no medicine
for what ails you

The hands that could
heal your wounds,
bandage your heart
are no one's
but your own.`

No comments:

Post a Comment